Emilia Sjödin

Sjukling i höstvädret
Hej, hur är det med er? 
Med mig är det inte så bra, tråkigt nog.. Jag var sjuk i måndags och igår åkte jag minsan till skolan för att jag missar så mycket i skolan när jag är hemma, men när jag var i skolan fick jag ett hostanfall och jag kunde knappt andas så jag var tvungen att ringa pappa så han kunde skjutsa hem mig. 
Idag blev jag inget mer än tvingad att vara hemma, och den här dagen blir ängnad till att plugga, usch. Jag vill ut och fotografera hösten nu när den är som finast, men det går inte när jag är förkyld..
Men min belöning till mitt pluggande blir att mysa ner mig framför teven men en ben&jerry's, myss. 
Hoppas ni är friska och mår bra iaf! 
 
Btw - Frågestunden blir flyttad fram ett tag, har inte fått tillräckligt många frågon än. 
 
#1 - JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

haha sådär der det ut för mig också! Sjuk och sitter vid köksbordet med dator och plugg

krya !

Svar: Tack, ja jag hatar det verkligen, krya på dig också vännen :)
Emilia Sjödin