Emilia Sjödin

Svar på frågestunden
 
Sååå fin header! Du är ju sjuukt fiin! Vart får du all inspiration från? :)
Tack söta du! Jag får min inspiration från andras bloggar. 
 
Du har inte bloggat om din mamma på ett tag? kan du inte göra det, om det inte är för jobbigt åt dig? 
Jag vet, har inte riktigt kännt för att göra det, har inte så mycket att berätta, men om ni vill att jag svarar på något om min mamma så får du gärna ställa frågor. 
 
När ska du visa fotoboken?
Alltså, jag måste bli bättre på det här! Jag ska visa den så fort jag blir frisk, jag lovar! 
 
Hur mycket kostar dina vs sprayar? vart köpte du dem?
Jag köpte mina VS bodymists på http://www.nordicfeel.se och där kostar dom bara 119kr.
 
Vad har du för framtidsplaner? 
Oj, jag vet inte. Jag och mina vänner vill ut och resa så fort vi har tagit studenten och sedan vill jag ha ett jobb. 

Vad fick dig att börja blogga?
Jag har haft bloggar så länge att jag inte ens minns varför? Men jag läste nog många bloggar och sedan började mina vänner med bloggar och då bestämde jag mig för att vara "en av dem" så jag startade en egen blogg. 
 
1. Vad älskar du/hatar du? 
Älskar glada människor! Hatar cancer..

2. Vilka är dina favoritbloggar? 
Kenza, Linn Ahlborg, egoina.
 
om du fick en miljon kronor, vad skulle du göra för pengarna?
Oj, jag vet inte? Spara dem till framtiden tror jag.

3. Vad tycker du en bra blogg ska innehålla? 
Mycket bilder och inspiration, humor.

4. En bra/mindre bra egenskap med dig själv?
Jag tycker om att hitta på saker, ut och busa typ. Jag brukar oftast se till att mina vänner mår bra istället för att ta hand om mig själv, vilket jag inte vet om det är bra eller dåligt? Jag är alltid glad.
 
Haha, jag måste bara fråga.. Har du haft en blogg som hetat canonfreek eller något sådant? Jag har läst den bloggen förut och sen försvann den, är det här samma person? haha pinsam fråga.. 
Haha nej vad kul! Ja det är min gamla blogg, den bloggen borde jag haft kvar, det gick mycket bättre för den bloggen och där hade jag hög bloggstatistik, vet inte rikigt varför jag bytte? Den hete Canonfreak btw. 
 
 
1. Favoritmat? 
Korv, potatis och vitsås, haha, lite anorlunda.

2. Hur sysselsätter du dig själv på en allmänt tråkig dag? 
Jag rensar mitt sminkbord, haha. Jag tycker det är kul. Fotografera eller planera ett bra blogginlägg.

3. Top 3 önske-resemål?
Usa
Turkiet
Och till ett riktigt kallt land med mycket snö där man får åka skoter.
 
 
 
Vad tycker du att jag skulle blogga om?
Jag tycker du ska blogga om det som är typiskt dig, varför din blogg är värd att läsa liksom?
 
http://makethesecondscount.blogg.se
http://eemmafernhagen.blogg.se
http://www.nattstad.se/sandrakarlehov
http://stallsackum.blogg.se
http://elmish.blogg.se
 
 

 
#1 - Rebecka

Otroligt fin bild! :)

Svar: Tack så jättemycket :)
Emilia Sjödin

#2 - Emilia

Vilken fin bild! :)

Svar: åh, tack så mycket :)
Emilia Sjödin

#3 - benedit ♥

sv; hihi jaa! :D

#4 - SOFIA ღ

sv: Tack :)
kram

#5 - Jessica

Så fin bild på dig :)

Sv: Tack!

#6 - Ida

Jättefin bild på dej!
Sv: Åh tack snälla, dsm ((:

#7 - Carolina - Stall Assla

sv/ Tack tack! :)