Emilia Sjödin

Min egna designade fotobok
 
 
Okej! Nu är jag så lycklig! Min fotobok har äntligen hittat hem till mig. 
Jag beställde fotoboken i söndags och fick den idag, och jag kan bara säga att jag trodde det skulle vara så mycket dåligare kvalité än var det är! Bilderna är hur fina som helst, och kvalitén är skitbra! Jag tycker verkligen om den här boken, jag betalade endast 45kr. Vill ni också ha en fotobok som ni har gjort? Gå i såfall in på photoboxs hemsida. 
Nu har jag bara ett problem...hur ska jag visa er alla bilderna? I en video? i en bild som skiftar bild? eller ett jävligt långt inlägg med 26 bilder? Hur löser vi det här?
 
#1 - Anonym

Vidäo

#2 - Elinor

Åh vad roligt med en egen fotobok! Jag har också funderat på att beställa en, det är verkligen kul att ha sina bilder samlade i ett album :)

Svar: Ja! Men då tycker jag att du ska beställa en fotobok nu när du endast bara betalar frakten :)
Emilia Sjödin

#3 - ida

åååh fan va roligt!
vill kolla i den där någon gång :D

Svar: Ja det tycker jag verkligen att du ska göra :)
Emilia Sjödin