Emilia Sjödin

Angelica Blick
 
Så sjukt snygg människa! Agelica Blick är ju hur fin som helst, håller ni inte med? Jag vill också någon gång fota inspirerande bilder, det skulle vara så kul. Men då skulle jag vilja ha någon som ställer upp på att bli fotad. Måste höra med någon vän någon dag. Det roligaste skulle nog bli att få redigera bilderna, fixa ljuset och ställa iordning allt. Allt är så snyggt på bilden. En säng med vita sängkläder som får hennes ursnygga kläning att sticka ut. Hennes slarviga hår som jag lovar tog lång tid att göra, haha. Rosorna i bakgrunden och det perfekta ljuset från fönstret. Man måste verkligen tänka på mycket för att få till en bra bild. 
#1 - Hanna Andersson

Så himla vacker!

#2 - i s a b e l l a w l

Svar: åh, tack så jätte mycket !! ♥

#3 - Henrietta

Åh hon är så fin!
sv; haha vilket sammanträffande! :D klart vi kan göra det! säg till när du börjar följa min blogg så börjar jag följa dig :)!

#4 - Alina

sv: Eller hur? :)

#5 - linellas

underbara bilder. hon är otroligt snygg 😍

Svar: Ja verkligen ! 😊
Emilia Sjödin

#6 - Agnes Bjurek

Åhh, såå snygg! Visst blir man fotoinspirerad av sånt här?! :D

Svar: ja verkligen ! :)
Emilia Sjödin