Emilia Sjödin

Célfie
Pluspoäng för mig som har uppdaterar så pass bra på senaste! Hur mår ni? Med mig är det bra. Jag har läst genom era kommentarer angående mitt förra inlägg. Jag har dock inte publicerat alla kommentarer då det var rätt många som tyckte det var väldigt jobbigt, och det förstår jag självklart. Men jag blev väldigt glad över dem som sa att jag gav er bättre självkänsla eller att jag har hjälpt er till en bättre självkänsla. Jag blir faktiskt väldigt glad och stolt över mig själv. Ni är även jättesöta när ni säger att jag gör bra inlägg och att ni tar er tid till att svara, det är ni som får mig att fortsätta! 
 
För er som inte har så bra självkänsla så tycker jag att det är något ni verkligen ska träna på, det är skitsvårt, jag vet. Men det blir värt det. Tänk om du vaknar upp en dag och känner dig nöjd med allt du gör, eller allt du inte gör. Bara att känna att du duger precis som du är. Vilken känsla va? Så peppa er själva, försök. Gör det för din skull! Du kommer må mycket bättre. 
 
Bamsekramar till er! 
#1 - Julia

Sv: Hej! Absolut kan vi göra ett bloglovin' byte! :)

#2 - Magda.

sv: Jag gör ej bloglovin-byten. :)

#3 - Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

sv; Visst :)

#4 - natalia

Fin du är <3

Svar: Men tack fina du! :)
Emilia Sjödin

#5 - Josefine

Ja absolut kan jag göra de! :))
Säg till när du lagt till mig så gör jag detsamma, kram! :D

#6 - fanny-foto

svar: ja det skulle vi kunna göra,säg till när du lagt till mig så fixar jag det! :)