Emilia Sjödin

Happines
 
Hej där! Hela den här dagen har gått till pluggande med Nanna. Jag vet inte riktigt om det blev mer flum och skratt en arbete haha. Egentligen borde jag plugga ännu mer för den här veckan i skolan kommer inte bli så rolig kan jag säga. Nationellt prov, muntlig redovisning och en hel del annat. Men jag känner att det är bättre att må bra och ha roligt än att känna sig stressad över att plugga, och när man blir klar med det så kommer det ännu mer plugg att bli stressad över. Jag känner för att skippa det och njuta av livet istället. Låter mycket bättre enligt mig.
Ett pluspoäng för att jag har bloggat några dagar i rad nu. Heja mig! Vad har ni för er på en söndagskväll som den här? Jag har seriöst ingen aning om vad jag ska göra? Inget bra på teven eller någon rolig hemma att umgås med.  Jag borde duscha, har inte gjort det sedan i fredags haha, håret brukar hålla sig mycket fräschare om man inte duschar så ofta och därav kan man hålla håret äckligt under helgerna, haha. Okej så äckligt är det inte som det låter, jag är förvånad över hur mitt hår ser ut faktiskt. Jag lockade mitt hår i fredags och det är fortfarande lockigt idag, pluspoäng för det också.
 
Har ni något roligt att berätta kan ni göra det för mig för jag har väldigt tråkigt. Underhåll mig nu med något roligt bästa ni!