Emilia Sjödin

Borgholm del 1
Den sista bilden är alltså ett hologram som ska se ut som eld. Det var jätteroligt, för det fanns en rörelsesensor så fort man klev in i rummet som skulle göra att elden tändes. Men jag vågade inte gå in för det var verkligen kolsvart. Jag tog istället en bild med min kamera så blixten aktiverade elden. Precis då klev en liten flicka in i rummet och blev livrädd när ljudet och elden kom fram. Haha jag kunde inte sluta skratta. Men stackars liten flicka. 
 
#1 - Lydia Elstig

Fina bilder!

Svar: Tack :)
Emilia Sjödin

#2 - Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Fina bilder, du passar bra i långkjol :)

svar: Ja samma här, jag hoppas att hennes budskap når ut till så många som möjligt! Jag minns inte hur jag orkade med all mobbning men några kompisar hade jag iaf. Det finns folk till allt. Åh men tack, va snällt av dig! <3

#3 - rebecca

Fina bilder :)

#4 - Sarah

Ja va där förra året men då fanns inte de som e på den sista bilden :/

Svar: Jaha! Så roligt för dig. Åh vad tråkigt att det inte fanns :)
Emilia Sjödin