Emilia Sjödin

Söndagsångest
Gaaah, nu börjar verkligen söndagsångesten krypa sig på mig. Jag vill verkligen inte tillbaka till skolan, jag har dessutom sovit så himla dåligt de här senaste nätterna, så imorgon när jag vaknar kommer jag se ut som ett troll. 
För tillfället håller jag på att städa mitt rum, inget är jobbigare än att man kommer hem från skolan och hela rummet är kaos. 
Såhär rolig kommer min dag att vara idag: 
  • Städa mitt rum. 
  • Tvätta massor av kläder så jag har stora klädval inför skolan. 
  • Leta fram min skolväska och packa den. 
  • Ta fram min skoldator och ladda den. 
  • Leta fram en outfit tills imorgon. 
  • Uppdatera min kalender. 
Det lät väl som en rolig söndag eller? Åh, jag ser verkligen inte fram emot att ha plugg när man kommer hem. Bara jag slipper stressen det här året så är jag nöjd. 
 
Hoppas alla ni får en bra dag! Jag börjar som sagt skolan imorgon, men vilken dag börjar ni? Eller har ni redan börjat? KRAM! 
#1 - Madde

Börjar skolan på torsdag :)

Svar: Vilken lyx! :)
Emilia Sjödin

#2 - MADDISENJ.SE

Känner igen det där, börjar jobba i morgon igen efter 4v semester. Det tar verkligen emot :/

Svar: ja verkligen! :)
Emilia Sjödin

#3 - ☆Z I N J A☆

blä vad jobbigt!
börjar skolan nästa vecka tur nog, fattar inte att det snart är skola...

Svar: Ja verkligen ! Men tur för dig att du har en vecka kvar! :)
Emilia Sjödin

#4 - Make the seconds count

Jag börjar inte skolan förrän i september. Visst är det skönt att vara ledig, men jag längtar lite smått efter att få komma in i de vanliga vardagsrutinerna igen hehe

Svar: Ja lite skönt är det ju med rutinerna. Men att ha lov lite längre hade inte varit fel :)
Emilia Sjödin

#5 - Karin

Jag blev mobbad så jag hoppade av.

Svar: Åh nej vad tråkigt ! :(
Emilia Sjödin

#6 - LOUISE

Hej! Nu har jag följt dig och blev nr 64 :)

Svar: Vad bra ! :)
Emilia Sjödin

#7 - Cyber- life with autism and art

Jag började jobba idag, men fick gå 1 timme tidigare för min chef. :)

Svar: Så trevligt ! :)
Emilia Sjödin