Emilia Sjödin

YOU MAKE ME HAPPY!
Som rubriken lyder "ni gör mig glad". I mitt förrförra inlägg fick jag jättefina kommentarer av er som "Du är så vacker <3, åh vad fin du är <3, Gud så fin, osv. Ville bara säga att ni stärker min självkänsla enormt mycket! Mer komplimanger åt folket behövs! 
 
Hade inte jag haft en blogg skulle jag inte haft lika bra självkänsla, självförtroende eller självsäkerthet! Det är det som är så otroligt bra med bloggar, feedbacken! Även på mina sämsta dagar gör ni mig glad, ni är så bra! Att bara få höra att det man gör är bra, det man skriver är uppskattat. Det får mig att vilja fortsätta blogga. 
 
I början när jag bloggade fick jag inte alls någon feedback, och det var då det var som tråkigast att blogga också. Därav har jag haft så otroligt många olika bloggar. När blogglusten ökar startar jag en blogg men får jag ingen feedback lägger jag ner bloggen. Sen ett tag senare saknar man att blogga och då startar man en ny blogg igen, ja jag tror ni fattar. Den här bloggen vill jag stanna på! För jag har er som verkligen läser det jag skriver och det uppskattar jag jättemycket!  
Ni är bäst som vanligt, och det vet ni redan! Bamsekramar! 
#1 - Hanna Andersson

Så fin du är!


Sv: Haha ja det brukar bli så, men jag får vara försiktig :D

Svar: Tack! :) sv. haha men ellerhur! :)
Emilia Sjödin

#2 - Magdalena Velickovic

Krävs mycket av en människa att öppna sig, speciellt på en blogg. You keep on rockin'!

Svar: åh tack ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Celine

Alltså ditt håååår! <3

Svar: Tack så jättemycket! vad glad jag blir <3! :)
Emilia Sjödin

#4 - Emelie

Sv: Ja, och smoothie är ju typ också bland det bästa som finns!!!
Kram<3

#5 - Emelie

Sv. Tack så mycket! :)

Fin blogg du har! :)

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#6 - amanda

så fin bild :D

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#7 - Felicia Christensen

Så fin bild!

Svar: Gör tyvärr inga bloglovin byten :/ :)

Svar: Tack du ! :)
Sv - okej ! :)
Emilia Sjödin

#8 - julia

Fina duu!!

sv: Åh tack så jätte mycket!♥ kram

Svar: Tack sötis ! :)
Emilia Sjödin

#9 - i s a b e l l a w l

Så himla fin!!

Svar: Det är dem också ;)

Svar: Åh tack !! :)
Emilia Sjödin

#10 - Lina Johansson

Sv: Åh tack! Kan bara säga detsamma!!

#11 - ☆Z I N J A☆

så fin! förstår verkligen vad du menar i texten:)

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#12 - Emma Grann Fotografi

Jättefin bild :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#13 - Marlene S.R

så fin!

Svar: Tack så mycket! :) Superglad blir jag :)
Emilia Sjödin

#14 - Vicky

tack :)

#15 - Jennifer

Tack!
Visst kan vi det, förutsatt att du inte slutar följa... utan att säga till. :)

Svar: Vad kul! Ja självklart, jag hatar när folk avföljer utan att säga något :)
Emilia Sjödin

#16 - Jonna

Men åh vad du är fin!! <3

Svar: Men tack vad snäll du är! :) <3
Emilia Sjödin