Emilia Sjödin

Ett paradis
 
En bildbomb sådär! Nu i efterhand bli man lite arg när man inte får samma goda frukost på morgonen, eller att man inte kan gå och hämta en drink när man känner för det. Men jag är jättenöjd med min första utlandsresa! Att snorkla var helt fantastiskt! Filmen håller jag på och klipper nu! Hoppas ni är taggade på att se den! 
 
Ha en bra söndag mina vänner! Om en vecka är det jullov!
 
#1 - Linda

wow vackra bilder

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emilia Sjödin

#2 - Julia Svensson

Åh vilka fina bilder!

sv: Under vattnet fotar jag med min lillebrors kamera en GoPro vet inte vad den heter mer! KRam♥

Svar: Tack så mycket! :)
Okej! Jag använde också en GoPro under vattnet :)
Emilia Sjödin

#3 - Emelie

Härliga bilder! :)

Svar: Vad kul att du tycker det! :)
Emilia Sjödin

#4 - linah

snygga bilder och va fin du är!!

Svar: Åh vad snäll du är! Tack så jättemycket ! ;)
Emilia Sjödin

#5 - bexollila

åååå gud så härligt!

Svar: Ja det var det verkligen ! :)
Emilia Sjödin

#6 - Melinda Padron

Gud vilka härliga bilder! Nu längtar jag lite extra efter värmen måste jag erkänna.... Hoppas du hade en grym semester!

Svar: Vad kul att du tycker det ! Jag hade det verkligen jättebra ! Kram :)
Emilia Sjödin

#7 - Amanda Jönsson

Åh va fina bilder!

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#8 - amanda

åh så fina bilder! :D

Svar: Tack vad glad Jag blir ! :)
Emilia Sjödin

#9 - ebba

men åh så härliga bilder!

Svar: Tack så mycket ! Ja härligt var det också :)
Emilia Sjödin