Emilia Sjödin

Hej jag heter Emilia och gillar att klaga
 
Hejsan! Nu var det länge sedan jag skrev kände jag. Jag har haft en sån där "ful-vecka" då jag bara vill låsa in mig själv i ett rum och aldrig komma ut igen. Ja, jag snackar om att hela mitt face är bombaderad av finnar..Jag har haft så dåligt självförtroende och har absoult inte velat tagit kort på mig själv och lagt ut det på bloggen. Därför bjuder jag på en bild från en annan vecka. 
Idag har jag pluggat hela dagen, varit irriterad har jag också varit, utan anledning dessutom. Jag känner att jag skulle vilja ha en till helg nu på en gång. Ett deppinlägg hurra! 
 
Något vettigt jag har gjort idag är att gå runt sjön med min bror, ganska skönt att få i sig frisk luft. Eller jag tröttnade typ efter halva vägen så jag bad min bror att vi skulle gå över sjön hem, vilket vi gjorde. Nu är jag hemma och myser ner mig i mina träningskläder av någon konstig anledning, bara jag som använder träningskläder som myskläder?
 
Snart ska jag börja plugga igen också...jippi. 
 
#1 - ♡ Hanna Andersson ♡

Så himla fin!!

Svar: Men tack fina du :)
Emilia Sjödin

#2 - JOSEFINSDREAM

åh du är ju superfin ju! tro inget annat :)

och tack för din kommentar!

Svar: Åh men tack fina du! :)
Emilia Sjödin

#3 - MATILDA

Fin bild

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#4 - Jessica

Fin bild :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin