Emilia Sjödin

Snö - blogg tag
 
 
Hej där! Är ni ute och leker i snön? Idag har det faktiskt fallit ner något vitt från molnen, det var bäst att fota lite vinterbilder innan snön försvinner igen. Jag har blivit jättesugen på att fotografera på senaste tiden, men när jag kommer hem från skolan är det förbaskat mörkt ute. Jag får passa på att fota på helgerna istället.
 
Nu tänkte jag svara på "tagfrågor" om min blogg. Det är alltså inte jag som har kommit på frågorna, en tag menas att man ska föra vidare frågorna och svara på dem själv. Så nu kör vi! 
 
1. Vad hetar din blogg? emiliasjodin.blogg.se 

2. Vad är bäst/sämst med att blogga? Bästa med att blogga är att man får response, väcka folks intresse och dela med sig av det man tycker är viktigt eller kul. Det sämsta med att blogga är att man måste hålla sig uppdaterad ofta för att inte tappa sina läsare. Ibland kan jag bli stressad över att blogga.

3. Favorit blogg? Nevnarien  för hon har sjukt fina bilder och ger ut jättebra tips. 

4. Vilken sida bloggar du på? Blogg.se 

5. När började du blogga? 2010 började jag blogga för första gången, både sminkblogg och vardagsblogg och fotoblogg, haha jag hade jättemånga bloggar, jag bytte blogg en gång i månaden tror jag, haha. Men den här bloggen har jag haft över ett år i alla fall. 

6. Vad är ditt mål med din blogg? Att bli större, såklart. Jag vill dela med mig av min inspiration till andra, och jag vill få människor till att få bättre självkänsla. 

7. Hur är din blogg om du fick beskriva den med tre ord? Fotografering, vardag och känsloväckande. 

8. Bloggar du mest med mobil elr data? På datorn, bloggar nästan aldrig från mobilen, min bloggapp brukar hacka upp sig. 

9. Vad fick dig att börja blogga? Mina förebilder på den tiden var bloggerskor, jag lärde mig tips och jag ville även dela med mig av det jag kunde. Och en anledning till att sitta framför datorn då, haha. 

10. Vad är ditt tips till alla nya bloggare? Hitta något som är typsikt dig. Skriv om det du själv vill läsa om! 
 
#1 - Emma Grann Fotografi

Fina bilder!! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#2 - bexollila.

grymt fina bilder!

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir! :)
Emilia Sjödin

#3 - Ronja

Asfina bilder! Har du någon som fotar åt dig eller är det stativ som gäller? :)

Svar: Tack så mycket! Jag fotar med stativ och sedan fjärrutlösare :)
Emilia Sjödin

#4 - Izza

Du är så himla fin! :D

Var gärna med i min veckans blogg tävling! ♥

Kram! :)

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#5 - Olivia

Gud vilka fina bilder du tar och vilken kanon blogg. Kolla gärna in min blogg :D

Svar: Oj tack så mycket! Vad glad jag blir över att höra det!
Jag ska självklart kolla in på din blogg :)
Emilia Sjödin