Emilia Sjödin

FOTOTÄVLINGEN ÄR SNART SLUT
Hej! Sista chansen att delta i fototävlingen! Vinnaren kommer att avslöjas imorgon! Jag har fått in jättemånga fina bilder och jag är så glad över att ni vill vara med.
 
Priset blir en länk till eran blogg i varje inlägg jag lägger upp i en vecka. 
 
REGLER - Tema Porträtt
  • Du måste ha tagit bilden.
  • Skicka bilden till min mail - mail finns här under. Glöm inte att skriva din bloggadress med. 
  • Skriv i kommentarsfälltet att du är med i tävlingen och att du har skickat din bild till min mail. 
  • (inte ett måste) Skriv gärna ett inlägg på er blogg om att ni är med och tävlar i min fototävling. 
Det var enkla regler och jag hoppas ni vill vara med, lycka till! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#1 - fanny hult

har du fått mitt mail?:)

Svar: Ja det har jag! :)
Emilia Sjödin

#2 - Anonym

har du fått mitt mail?:)