Emilia Sjödin

Två senaste från instagram
Igår kväll åkte jag och mina vänner in till stan för att sitta i parken och ha picknik. Det var jättemysigt och vi alla hade köpt en varsin sallad och sedan köpte vi även godis och choklad. På bilden är det bara jag och Nanna med Lina och Krikken var också med.
I tisdags var jag och min bror ute och åkte fyrhjuling vilket var väldigt kul. Vi åkte över en myr och jag trodde typ vi skulle drunkna, haha. Det var så mycket vatten och vi sjönk en bit och det bara sprutade massa äckligt klägg på mig när vi försökte ta oss där ifrån, haha. Livet på landet. 
 
Förlåt om jag är väldigt dålig på att uppdatera men när det är så fint väder vill jag hellre vara ute och sola och bada. Dessutom går jag runt i samma kläder och samma bikini hela dagarna och är osminkad så bilderna på mig skulle bli rätt tråkiga. 
Hoppas ni har en bra sommar, och angående mitt förra inlägg så är era kommentarer så intressanta att läsa, jag blir ju nästan rädd. Sköt om er! :*
 
#1 - Sanna Widman

Härliga bilder :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin