Emilia Sjödin

Blogglista

 

8 dofter: 
1. Dofter jag tycker luktar gott är självklart när man kommer ut ur duschen och doftar fräsht.
2. Herrparfym, inga kommentarer på den va?
3. När det är nyklippt gräs ute, det luktar så somrigt.
4. Alla källare luktar precis likadant, det luktar kallt och sten haha, men jag tycker det luktar sjukt gott.
5. När man öppnar plastförpackningar och det kommer en lukt av plast, får alltid känslan av att jag öppnar ett paket till en barbie haha.
6.Ni vet när man har duschat och sedan sover med en fläta? När man tar ur den på morgonen luktar håret så sjukt gott.
7. När det luktar nybakta bullar i huset, så mysigt.
8. Bensin är en lukt jag också tycker luktar gott, avgaser ibland. En stark doft som ändå luktar gott är inte så ofta. 
 

 
7 favoritkläder: Jag gillar sånna där peplum toppar, långa koftor, Tunna sjalar, tighta svarta jeans, playsuit, Skinnjacka och tröjor/linnen med kragar eller bara en löskrage. 
 
 
 
6 ord som beskriver dig: Spontan, Rolig, skämtig, dryg, trögfattad och pålitlig. 
 
5 älsklingslåtar: Forever free - W.A.S.P. Success - Samir&Viktor. Classic - MKTO. Human - Chistina Perry.  1+1 - Beyoncé. 
 
4 drömmar: skaffa familj, Bli en känd fotograf, Bli modell och make up artist. Dock är det bara den första drömmen jag siktar efter haha. 
 
 3 saker du aldrig gjort: Jag har aldrig flugit flygplan, Jag har aldrig hamnat i ett bråk. Jag har aldrig förlorat någon vän. 
 
2 hemligheter: 
- Jag målar och skriver väldigt mycket för att koppla bort jobbiga tankar. Jag brukar även köra med avlsappningsmetoder. 
 
- Jag är livärdd för sjukdomar och jag är även livrädd för att i framtiden inte kunna bli med barn, för det är vad jag tycker livets mening är. Då vet jag inte vad jag skulle ta mig till ärligt talat. 
 
 
1 sommarminne: Oj, jag har många konstiga sommarminnen jag inte kan skriva ut på bloggen haha. Men en väldigt rolig kväll var när jag och mina kompisar var ute och åkte båt under poker run. Då vi fikade spelade massa gamla och pinsamma låtar och bara hade det mysigt.