Emilia Sjödin

Fem saker du inte visste om mig
 
  1. Jag är en dålig förlorare. Jag gillar inte sport men när jag väl ska spela klarar jag inte av att förlora. Om jag skulle förlora kommer jag alltid med bortförklaringar - jag var inte seriös, vi spelade för att ha kul osv. Jag tror ni förstår. Jag blir väldigt lätt grinig, haha. '
  2. Jag har höga krav på mig själv. Jag vill ha höga betyg, jämför mig alldeles för mycket med andra människor. Jag är väldigt organiserad, allt ska vara perfekt. Rätt jobbigt faktiskt, det är något jag försöker sätta stop för. 
  3. Jag stör mig på när folk pratar med mat i munnen, eller bara sitter och småäter på samma bit hur länge som helst. Smaskar osv. Jag stör mig även på när folk rapar, hickar osv. 
  4. Jag har världens sämsta humor. Jag skrattar åt allt ingen annan skrattar åt, och när väl någon annan skrattar tycker inte jag det är roligt. 
  5. jag har alltid en dag i veckan då jag städar mitt rum vilket är på söndagen, det betyder att jag skulle ha städat mitt rum igår, men jag hade så mycket att plugga att jag inte hann med det. Plugget före städning. 
#1 - Julia

känner verkligen igen mig i det där :)

#2 - Veronica

Känner igen mig :)

Svar: haha vad roligt! :)
Emilia Sjödin

#3 - Nora Bååth

Riktigt fin leende :D

Svar: Men tack så mycket fina du! :)
Emilia Sjödin

#4 - Annster

Fin bild :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#5 - KassandraPalma

har också väldigt höga kvar på mig själv :/

Svar: okej, då förstår du nog att det är väldigt jobbigt :/
Emilia Sjödin

#6 - Emmelie

Fin bild :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#7 - Jenny

Åh vilken otroligt vacker bild :)

Svar: Men tack! :)
Emilia Sjödin