Emilia Sjödin

victoria secret body mist
Hej! Jag fick en fråga angående mina bodymist. Vilka jag har samt vilken jag tycker om mest och vilka jag skulle tipsa om. 
 
Dem jag har är : 
  • Hello Darling 
  • Pure Seduction 
  • Secret Charm 
  • Love Spell 
Den body mist jag tycker mest om just nu är Hello darling. Förut gillade jag love spell mest då den var söt och drog till sig väldigt mycket uppmärksamhet. Men nu är det hello darling, den är på gränsen till att lukta vanilj, och då ska ni veta att jag inte är ett fan av vaniljdofter. Men den luktar rätt sött och den ska lukta  Pion och Mandarin. 
 
Pure decuction är mångas favorit, men den har aldrig varit någon av mina favoriter. De flesta säger att den luktar sött men jag tycker den luktar stakt, just för att den kanske är för söt? Jag kan säga att det är den body misten som jag tycker minst om. Men den luktar inte äckligt, det gör ingen. 
 
Secret Charm gillar jag väldigt mycket. Den lukar fräscht. Ingen lukt som doftar otroligt mycket, den är ganska diskret. 
 
Love Spell - En stor favorit. Luktar en blandning av godis och blommor. I början älskade jag verkligen den men senare tröttnade jag på lukten. 
 
Favoriter i ordning : Hello darling, Love spell, Secret charm och sist Pure seduction. 
 
Jag tipsar faktiskt om alla. Alla luktar otroligt gott. 
 
#1 - Rebecca

Bra inlägg :)

Svar: Tack! :) Vad glad jag blir
Emilia Sjödin