Emilia Sjödin

Frost/snö
 
Äntligen kan man fota några bilder ute nu när det är frost/snö. Bilderna blir betydligt ljusare och bättre! 
Såhär såg jag ut idag, bar kjol och ja, det var svinkallt att gå runt i kjol, men ska man va fin får man lida pin! 
 
Väska/kjol - H&M   Tröja - En gammal från Ginatricot.  Klocka - Ur&pen 
 

Hoppas ni får en mysig fredag! Ikväll ryktas det om att det blir tacost till middag, hur gott? 
 
KRAMAR! 
#1 - Sanna Widman

Så fint & så vacker du är! :)

Svar: Åh tack så jättemycket ! 😙
Emilia Sjödin

#2 - Amanda Niclasson

Riktigt fin outfit! Jag fick sjukt mycket inspiration av den, tack :)

Svar: Tack så jättemycket ! Vad kul att höra ! Tack :)
Emilia Sjödin

#3 - Sam

Beautiful pictures ;)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#4 - Jessy

Men gud så fin!

Svar: Tack så jättemycket ! Vad glad jag blir :)
Emilia Sjödin

#5 - Isabelle Johansson

Men gud vad fin du är. Älskar ditt leende det lyser upp hela bilden. Fin design med och roliga inlägg att läsa! Fortsätt kämpa jag tror på dig din blogg kommer nå långt! Kram!

Svar: Åh tack så jättemycket ! Du anar inte hur glad jag blir när du säger så! Verkligen! Kram på dig :)
Emilia Sjödin

#6 - Anna

Fin du är!

Svar: Åh tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin