Emilia Sjödin

Idag bar jag kjol
 
Hej där!
Idag gick jag runt i kjol, det är inte ofta jag gör det. Bilden är ju svartvit men jag har en svart kjol och en grön tröja på mig. Det var väldigt ovanligt att gå runt i kjol. När jag var mindre hade jag alltid kjol eller klänning, aldrig ett par byxor haha. Nu är det istället tvärtom, haha. Jag hatar att det blir mörkt så tidigt ute.. Jag kan ju inte fota några bra bilder. Inomhus är jag tvungen att redigera bilderna svartvit annars blir det ett gult fult ljus. Eller för mycket brus från ISOn. 
 
Idag kom jag hem senare en tänkt. Bussen kan tydligen inte stänga dörrarna och då måste bussen stanna på varenda busshåldsplats och försöka fixa det haha. Jag får inte glömma det otroligt jobbiga ljudet i bussen som tjuter också. Men nu är jag äntligen hemma! 
Hoppas eran dag har varit bra! KRAMAR! 
#1 - ida

Vart har du köpt kjolen? den var jätte fin!

Svar: Tack så mycket! Jag köpte den på H&M 99kr :)
Emilia Sjödin

#2 - Elin

så fin du är!

Svar: Tack så jättemycket söta du! :)
Emilia Sjödin

#3 - Charlotta Hägg

Sv: Jaa, riktigt gott :) och fin du var!!

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin