Emilia Sjödin

En fantastiskt bra vän
 
 
Hej mina vänner ! 
Här ovan är det en bild på Emma och mig. Emma och jag går tillsammans mediainriktningen och hon är en sådan go' och bra vän! Lite smådryg sådär men det får jag allt ta haha. Jag är otroligt glad över att jag har träffat denna supersnälla människa!
 
Den här bilden tog Lois på oss under medialektionen. Visst är det bra att jag kan använda bilderna till min blogg? 
 
Hoppas allt är bra med er, kram! 
#1 - Alina

sv: ja det har jag. Heter alinairene_ :)

Svar: okej då följer vi varandra då :)
Emilia Sjödin

#2 - MADDISENJ.SE

Vilket fint foto

Svar: Det tycker jag med :)
Emilia Sjödin

#3 - Emma Grann Fotografi

Härlig bild! :)

#4 - Jennifer

Ja det har jag jag heter jennifersjo där. Jag följer tillbaka direkt när jag ser att du lagt till mig :)
Kram

Svar: Följer dig nu :)
Emilia Sjödin

#5 - Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir:) Och fin bild på dig och din vän =) KRAM!

Svar: Tack så mycket :)
Emilia Sjödin

#6 - Linda

fina!:D

#7 - sanna

älskar vänner! så bra så fina tillsammans:D
ska vi följa varandra på instagram?:)

Svar: Ja men ellerhur!
Ja gärna, jag heter emiliasjodin. Jag lägger till dig så fort jag ser att du följer mig :)
Emilia Sjödin

#8 - Emelie

Haha alla bra vänner är lite smådryga ;)

#9 - Robex Lundgren

fin bild

Svar: Vad kul att du tycker det :)
Emilia Sjödin

#10 - Anonym

Haha, jaså du! men du det är ömsesidigt ;)
Haha, men diggar dig sjukt mycket ändå ska du veta!;)