Emilia Sjödin

Färger
 
Hej! Imorse satte jag mig på cykeln och åkte till en sjö i närheten. Tog några fina bilder i dimman, men sedan när jag redigerade bilderna ville jag ha en hel del färg så nu ser bilderna nästan ut som målningar och dimman försvann haha. Jag blev väldigt nöjd med bilderna, vad tycker ni? Jag har redigerat bilderna i picmonkey.com om ni undrar. 
 
De två till vänster är helt oredigerade och tråkiga. 
#1 - ɑ n n i k ɑ

Fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#2 - Emelie Johansson

Vilka fina bilder och vad duktig du är på att redigera! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emilia Sjödin

#3 - fashion

Fina bilder! :D

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#4 - MATILDA

åh vad fint :D

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#5 - Julia Müller-Sandvik

Åh, så himla fint :D

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emilia Sjödin

#6 - Malin Johansson [ PINKPIERCING ]

Va fint! :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#7 - FrökenTV, bloggen om tv och film

vilka fina bilder

Svar: Tack så mycket :)
Emilia Sjödin

#8 - ♫♪ sandra

åh fint!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#9 - Tove Kjaerran

Himla fina bilder, älskar färgerna ♥

Svar: Tack! Vad kul att du tycker det :)
Emilia Sjödin