Emilia Sjödin

Nya skor + läppenna
 
Hejsan alla fina läsare! I fredags efter skolan bestämde jag mig för att köpa mig ett par nya höstskor. För tillfället använder jag slip in skor men jag tycker dem är alldeles för kalla nu. Ni vet redan att jag är världens fryslort och när anklarna är kalla så fryser hela kroppen, så vad passar då bättre än ett par nya skor? Dessa skor hittade jag på Dinsko för 499kr. 
 
Imorse på bussen tyckte jag att min kompis nanna hade en otroligt fin läppfärg, som vanligt. Hon visade mig vilken läppenna hon använde så jag blev avis och köpte mig ett eget. Hur fin är inte färgen? Bilden är väldigt dålig men färgen drar mot det bruna hållet. Så snyggt! Läppennan är från maybelline och kostade 89kr. 
 
Hoppas allt är bra med er så syns vi imorgon igen! Puss och kram finisar!
 
 
#1 - Becka

Åh så snygga, letar själv efter ett par nu till hösten! :D

Svar: Åh tack så mycket ! Titta på dinsko, de har jättefina höstskor :)
Emilia Sjödin