Emilia Sjödin

Bästa hudvårdsprodukterna - NAOBAY natural & organic
Hej finisar! Så fort jag får min lön tänker jag beställa hem nya hudvårdsprodukter från Naobay. Jag har testat deras calming face toner, moisturizing peeling och hydraplus cream. Alla produkterna jag har testat är sjukt bra! Jag har för mig att deras calming face toner, framförallt är 99% gjort på naturliga ingredienser samt att den ska vara ekologisk. Jag vet dock inte om det gäller alla produkter från Naobay. Förpackningarna till produkterna ska tydligen vara så pass miljövänliga och nedbrytbara att man kan slänga dem rätt upp och ner i naturen, hur bra? 
 
Hudvård för mig är jätteviktigt på vintern. Jag blir ofta supertorr och behöver återfuktas. Jag har väldigt känslig hy och Naobays produkter är milda och luktar knappt, vilket är superbra för mig! Om ni vill kika in dessa produkter så finns dem på cocopanda!
 
Vilket är ditt favoritmärke när det gäller hudvård? Lämna gärna en kommentar finis!
 
 
 
 
 
 
#1 - Emma Broberg

Så bra tips! Ska kolla upp :)

Svar: Vad kul ! :)
Emilia Sjödin

#2 - Sara

Tack detsamma finis :D
Gud vilka najs produkter detdär verkar vara!

Svar: Produkterna är så bra ! :)
Emilia Sjödin