Emilia Sjödin

Julklappstips till "henne"
Innehåller adlinks i samarbete med Blogfame. 
1 HÄR /  2 HÄR /  3 HÄR /  4 HÄR /  5 HÄR /  6 HÄR / 7 HÄR / 8 HÄR / 9 HÄR. 
 
Hej finisar! Julen närmar sig och här ovan har jag gett er tips till "henne". Det är i allafall saker jag jättegärna skulle vilja ha och jag lovar att det finns jättemånga därute som också vill ha dessa produkter, särskilt boken som Therese Lindgren har skrivit! Jag har för övrigt sminkborstarna och jag tipsar verkligen om dem! 
 
Det jag önskar mig mest i jul är parfymen från Ariana Grande och ett snyggt nattlinne! Jag ska köpa julklappar till min pojkvän och möjligtvis några kompisar. I min familj/släkt har vi planerat att göra DIY- julklappar. Vi ska alltså göra en present helt själv, som vi max får lägga ner 100 kronor på. Istället för att köpa något dyrt ska vi istället göra något helt själv och lotta om presenterna, hur kul? 
 
Vad önskar ni er i julklapp? 
 
 
 
 
#1 - Petra Olsson

Så mkt fint 🌟Kommer fira julen på Mauritius så jag har inte så höga krav på klappar detta år 🌟