Emilia Sjödin

Kärlekens dag
 
Hejsan mina saknade vänner!
Idag är det kärlekens dag och jag hoppas ni ger era nära och kära lite extra mycket uppskattning, familjer, partner eller vänner! Ikväll tittar Philip förbi och då ska jag skämma bort honom. Jag ska fixa så att mitt rum blir extra mysigt och sedan ska jag även ge han en jättefin present som ni senare kommer att få se. 
 
Har ni några planer inför alla hjärtan dag? Berätta gärna, jag är nyfiken ! 
 
GILLAR DU INTE ALLA HJÄRTANS DAG?
Jag vet att det är många som inte tycker om alla härtans dag för att man blir påmind om att man är ensam osv. Men då tycker jag att man tolkar denna dag helt fel. Jag har nästan varje år firat alla hjärtans dag med mina vänner eller med familjen. Förra året hade jag tur att Philip ville fira denna dag med mig och idag är han min pojkvän. Men alla år innan dess har jag spenderat dagen med vänner. En person som ligger mig nära om hjärtat är min mamma och eftersom hon dog för fyra år sedan så tänker jag ändå tända ett ljus och visa att jag tänker på henne. Att visa kärlek kan man göra på många olika vis.
 
MAMMA OCH SORG.
På tal om min mamma så ramlar det fortfarande in massvis av kommentarer från gamla inlägg där jag skrev om min sorgeprocess. Ni verkar tycka om dessa inlägg väldigt mycket och därför ska jag försöka att skriva några fler om ni såklart vill det? Jag brinner för att hjälpa andra människor och om jag kan dela med mig av mina erfarenheter och upplevelser så kanske det hjälper er? Men jag behöver er hjälp! Vad vill ni veta? Vad ska jag skriva? Är det något ni undrar över så får ni inte varar rädda att fråga! Jag hjälper er gärna!
 
Viktigt att veta är att jag inte kommer publicerar era kommentarer angående sorg då det kan vara känsligt! 
 
Vi syns snart igen! Ta hand om er!