Emilia Sjödin

Wanties from Chiquelle
Titta hit alla shoppingnördar! Här ovan ser ni tre av mina favoriter från nätbutiken Chiquelle! (LÄNK). Enligt min åsikt tycker jag att Chiquelle har de trendigaste och snyggaste kläderna just nu. Dock har jag bara beställt en väska därifrån men jag vill verkligen köpa upp hela deras sortiment, haha! Jag är väldigt förtjust i den ljusrosa klänningen då jag bokstavligen bor i klänningar nu för tiden, så fräscht och fint! 
 
Något du vill tillägga Blair? 
 
Vilken nätbutik är din favorit? 
 
 
#1 - Veronica Wallgren

Så fina!

Svar: Jag vet😍
Emilia Sjödin

#2 - Freja L

Ligger väl lite sanning i vad Blair säger ;)

Svar: Haha ja men verkligen ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Matilda Berlin

Men åh så fint! Hade verkligen inte haft något emot att ha dom där i min garderob =)

Svar: Nej inte jag heller :)
Emilia Sjödin

#4 - josephine Asplund

snyggt:)
Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kramar <3

Svar: Tack så jättemycket ! Det samma. Kram :)
Emilia Sjödin

#5 - Sofia ⎢beautybysoxxi

ååhh vill ha så mycket från chiquelle!!

Svar: Ja jag med haha! :)
Emilia Sjödin

#6 - Helene

Underbar klänning :3

Svar: Ja det tycker jag också :)
Emilia Sjödin

#7 - Cassandra Haraldsson

Så fina!

Svar: Men ellerhur ?! :)
Emilia Sjödin

#8 - Emma -Merakibeauty.se

åh jag älskar väskan!

Svar: Ja den är sjukt snygg! :)
Emilia Sjödin