Emilia Sjödin

Julklappar 2015
Hej allesammans! Jag hoppas verkligen ni hade en bra jul! Här kommer jag visa några av mina julklappar jag fick. Jag är så otroligt tacksam för allt, hade endast förväntat mig två julklappar haha!
Denna julklapp blev jag verkligen skitglad över! Ni vet sedan innan att jag tycker att Lasse Åberg gör otroligt fina målningar och att jag önskade mig tavlor. Men när jag öppnade detta paket så såg jag hans ölpokaler ! Jag blev så glad, de är verkligen superfina! Man fick även med fyra glasunderlägg till varje glas med samma tryck som på glasen. Dessa glas kommer pryda mitt vitrinskåp så fint när jag väl har flyttat hemmifrån haha! 
Återigen fick jag ett par glas men denna gång många vinglas, verkligen jättefina! Jag fick även mycket kökssaker, vilket jag har önskat mig eftersom jag vill snart flytta härifrån. 
Av gosfarmor fick jag ett par supermysiga sockor! Farmor är verkligen go hon. Av min kusin Therese fick jag en grå sjal som är jättefin! 
Beyoncés parfym är äntligen min! Blev så gllad när jag öppnade paketet, har gåttt och luktat på denna parfym i affärerna så länge haha! Nu är det Queen B och jag, haha! 
Ännu mer glas haha! Det känns som min släkt vill supa ner mig. Dessa superfina shotglas fick jag av min kusin Jessica. 
Av min underbara pojkvän fick jag en ljusrosa supergosig morgonrock! Lever bokstavligen i den nu!