Emilia Sjödin

5 saker som inspirerar mig
5 Saker som inspirerar mig:
 
 
Skrivböcker! Bara jag ser en skrivbok blir jag inspirerad till att skriva om vad som helst. Helst vill jag ha en bok till varje ämne jag vill skriva om. En bok där jag skriver ner mina känslor, en bok där jag skriver om livet, en bok om kärlek och en bok om sorg, förstår ni? 
 
WEHEARTIT! Varje gång jag går in på weheartit blir jag inspirerad till att fotografera. De finns så otroligt snygga bilder man enkelt skulle kunna "härma" för att få till jättefina bilder. 
 
Bloggar! Samma sak gäller bloggar. Varje gång jag går in på Linn Alborgs blogg blir jag superinspirerad till att ta fina outfitsbilder eller fota generellt! 
 
Therese Lindgren. Okej följer ni Therese på Yotube så förstår ni nog varför. Hela hon är bara för inspirerande. 
 
MUSIK MUSIK MUSIK! Det går inte att göra något kreativt utan musik, det är omöjligt. 
 
Vad blir ni inspirerade av?