Emilia Sjödin

båtmys
 
 
Hej där! Nu var det ett tag sedan vi sågs. 
Igår blev jag upphämtad av Nanna för att åka till Ica och handla en god sallad samt för att ta med oss maten ut på sjön. Nanna har en egen båt så vi passade på att inviga båten för i år. Det var supermysigt och solen bara stekte på, en helt perfekt dag. På kvällen hämtade vi upp Filippa och sedan åkte vi alla hem till mig för att dricka en kopp te och snacka lite skit, så som en sommarkväll ska vara. 
 
Hoppas allt är jättebra med er! Imorgon åker jag och mina vänner till Malung för att festa lite på dansbandsveckan, sjukt taggad. Kommer dock inte ha tid att blogga under tiden, men jag ska försöka göra några tidinställda inlägg åt er. Ni kan ju alltid följa mig på Snapchat för mer uppdatering - emiliasjodin. 
 
Ha det bra så länge!
 
#1 - Sarah

Så himla mysigt :)