Emilia Sjödin

Maria Nila - Maria Nila Palett Pure Volume Trio!
 
Hej mina fina! Titta vad jag hittade i badrummet, det efterlängtade Maria Nila Palett Pure Volume Trio!! Det är alltså ett shampoo, balsam och en hårinpackning. Karin som jag bor med (pappas flickvän) har fått hem dessa, endast för att hon visste att jag ville ha dem, hur bra? 
 
Jag har hört mycket bra om dessa produkter och jag vet att Maria Nila är ett väldigt bra märke. Jag har ett värmeskydd samt en hårolja sedan tidigare som är hur bra som helst. Dock är det rätt dyrt. Denna trio ligger på ungefär 650 kronor, men de ska räcka väldigt länge också! 
 
Med dessa hårprodukter behöver man tydligen inte tvätta håret lika ofta, en gång i veckan. Produkterna är både sulfat och parabenfritt vilket jag hahr letat länge efter. De doftar även sjukt gott, jag måste testa dessa produkter ikväll! Hur längesedan var det man inte använde en hårinpackning liksom? 
 
Någon som har testat dessa produkter?