Emilia Sjödin

Behöver er hjälp - Maria Nila
 
Idag behöver jag er hjälp finisar! Jag har länge varit intresserad av att testa på balsammetoden, men jag tycker den verkar så komplicerad. Jag har hört att Maria Nilas hårprodukter ska vara minst lika bra som balsammetoden! Läste om en tjej som har testat Maria Nilas produkter som inte fick flottigt hår på över en veckas tid utan att duscha, hur bra? Problemet är att jag inte vet vilken serie jag ska testa. Jag vet inte ens om Maria Nilas hårprodukter är bra, därför får ni gärna säga vad ni tycker om ni har testat dem! 
 
Dessa produkter är 100% veganska och dessutom Sulfat- och parabenfritt! 
 
Ska jag välja pure volyme serien eller structure repari serien? 

 


 
 
 
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Har tyvärr inte testat dessa själv, men har hört riktigt mycket bra om dem! Är du osäker vilken du ska ta kan du ju alltid gå och prata med en frisör, de brukar ju ha koll på sånt tänker jag ;)

Svar: Okej. Tack så mycket för tipset! :)
Emilia Sjödin