Emilia Sjödin

En dag på Ikea
 
God morgon finisar! 
Jag vaknade av mitt alarm som ringde klockan 07:30. Dags för ännu en jobbdag. Det känns skönt med tanke på att jag är väldigt rastlös av mig. Jag har stekt amerikanska pannkakor till frukost, visst är jag duktig? Det händer ungefär sådär en gång per halvår, haha! 
 
Igår åkte jag och min kompis Nanna till Ikea för att köpa saker till en present, men även två sminklådor som jag kan organisera mitt smink i! Jag har redan fixat med sminket och en före/efter-bild får ni imorgon! Jag blev riktigt nöjd, förutom att jag har så jädrans mycket smink, haha! Jag har rätt svårt för att slänga smink jag inte använder, jag menar, jag har ju betalat för skiten! 
 
 
Vill ni se resultatet av min sminkorganisering? Lämna gärna en kommentar. 
Men nu måste jag åka och jobba! Puss och kram / E. 
 
 
 
 
 
#1 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Myyys :*

sv: Åh, men vad glad du gör mig! Tack fina du! <3