Emilia Sjödin

Sminkfavoriter från MADLADY
 
 
Adlinks i samarbete med Blogfame. 
Länk 1 - Läppstift.    Länk 2 - Highlighterpalett.  Länk 3 - Cream Contour.  Länk 4 - Ögonskuggspalett.  Länk 5 - Sminkborstar. 
 
Häääär mina vänner ser ni mina absoluta sminkfavoriter från Madlady. Läppstiftet känner ni igen från inlägget här om dagen. Highlighterpaletten är verkligen en stor favorit! Använder den nästan varje dag förutom när jag är på jobbet. Jag tycker man ser så fräsch och pigg ut när man applicerar highlighter. Jag borde swatcha färgerna så att ni verkligen får se hur fina och skimmriga dem är! Recension hittar ni HÄR! 
 
 Nästa favorit som finns att köpa på Madlady är Sleeks contourpalett. Jag har gjort en recension på den och ni hittar den HÄR! Finns mycket bra och dåligt jag har att säga om produkten.  The Balm har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta. När jag köpte deras ögonskuggspalett blev jag förälskad. Så fina färger och verkligen bra färger till oss med gröna ögon! 
 
Sist men inte minst har vi de trogna sminkborstarna från Real Techniques. Borstarna är superbra! Buffinborsten använder jag varje dag till att applicera foundation med, jag älskar den! 
 
Har ni några synpunkter om produkterna? Disskutera och kommentera gärna! Kram på er min finaste läsare! 
 
 
#1 - Corina

Fin header

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#2 - sandra

nice!