Emilia Sjödin

The body shop - British Rose
The Body Shop - Fresh Plumping Mask, British Rose
 
Hej finaste! Just nu sitter jag och lyssnar på Spotify's egna chillista och tar det lugnt. Jag har även applicerat ett tunt lager av The Body Shops nya ansiktsmask! Jag såg att de hade fått in jättemånga nya ansiktsmasker, så jag var tvungen att köpa en. Jag valde ansiktsmasken i namnet British Rose som ska återfukta ansiktet supermycket. Denna/dessa masker är inte testade på djur, vilket jag personligen tycker är väldigt bra. Den här masken har massor av rosenblad i sig, vilket jag tycker känns lite extra lyxigt. Doften är även väldigt fräsch och luktar rosor. Den kostar 195 kronor! 
 
Ett tips är att applicera ansiktsmasker med en gammal foundationborste! 
 
Än så länge känner jag inte att min hy blir mjukare, men det märks nog när jag tvättar bort masken. Jag får uppdatera er senare om ni vill det!  Helen Torsgården har gjort en video på Youtube där hon pratar om dessa olika masker och vad de är bra för. Ni borde kika in den! 
 
Jag fick även med en test på deras ansiktsmask som heter Ethiopian Honey, som också ska vara bra för att göra huden mjukare och mer återfuktad. Är så exalterad på att testa den! 
 
Någon av er som har testat någon av dessa masker? Kommentera gärna! 
 
KRAMAR!