Emilia Sjödin

Ny bloggdesign !
 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
 
Bilder från i lördags då vi klev in i värmen och fikade mellan fotograferingarna. 
 
Nu kikade ni in på min blogg och blev förvånade va? Jag har en ny bloggdesign! Jag hoppas verkligen ni gillar den för det gör jag. Jag tycker det ser så mycket proffsigare ut med en stor header, även om det kanske tar lite längre tid att ladda in alla bilder på bloggen, men det är det värt!  Min tanke med den nya bloggdesignen är att jag från och med nu kan lägga upp bilder som är större än 1000px vilket är max här på blogg.se. Anledningen till att jag egentligen läser alla stora bloggar är för att de har bra kvalité på deras stora bilder, jag är egentligen inte så intresserad av att läsa vad de skriver om, haha! 
 
Vad tycker ni om designen? Hiss eller diss?
#1 - Thessan

Nu har jag inte sett din förra desgin men denna var superfin. Älskar när det är stora fina bilder!

Svar: Åh vad kul! Tack så mycket :)<3
Emilia Sjödin