Emilia Sjödin

Precis som en vardag ska vara
 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
 
 
Ni anar inte hur mycket energi jag lägger på att göra det här inlägget just nu. Egentligen vill jag bara ligga i min säng och sova. Jag börjar bli sjuk hörni, min hals gör superont och mina helgplaner fick ställas in för att jag är för trött och slut. Men tidigare i veckan mådde jag jättebra och i onsdags hade jag och mina vänner här i Umeå en supermysig tjejkväll. Tanken var väl egentligen att vi skulle ha en filmkväll men det slutade med att vi hade så mycket att prata om samt att vi kollade igenom massa gamla bilder och videos tillsammans. Det är så skönt att bara kunna asgarva tillsammans, haha! Jag önskar att alla mina onsdagar såg ut såhär, lite vänner, lite chips, popcorn och marängsviss. Hur länge sedan var det inte man åt marängsviss? Och vem kommer ens på idén att göra marängsviss till en filmkväll, haha?