Emilia Sjödin

Jag har fyllt år!
 
 
Hej mina finaste! 
Nu har jag kommit tillbaka till Umeå efter en fantastisk helg med härliga vänner i Skellefteå. Jag har verkligen haft hur kul som helst och imorgon kommer ett inlägg med massa bilder! Jag tog aldrig med min mig kamera upp eftersom jag inte orkade släpa med mig så mycket på tåget, men min kompis Matilda hade köpt en ny mobil (Iphone 8 plus) som hade en grymt bra kamera. Hon fotade jättemycket så jag tänker sno hennes bilder för att kunna visa er min helg. 
 
Vet ni mer som hände i helgen? Jag fyllde 21 år igår, huuur sjukt? När blev jag äldre än 17 år? Jag känner mig verkligen inte som 21 och ska jag vara helt ärlig så känner jag en liten ångest. Jag vill verkligen inte växa upp, haha! Jag hade en superbra födelsedag där jag fick festa hela natten och umgås med mina fina vänner. Jag antar att jag kommer fira min födelsedag med släkt och vänner nästa helg. Den här gången har jag inte önskat mig något speciellt, utan bara nödvändigheter till min nya lägenhet jag får imorgon (!!). Vill ni se några snabba bilder från lägenheten kanske? Jag kommer ju inte flytta in förens i slutet av Augusti, men vill ni se hur lägenheten ser ut så får ni slänga iväg en kommentar! 
 
Hoppas allt är bra med er så syns vi! 
KRAMAR! 
 
#1 - Angelica Wåhlin

Sååå fin du är! Stort grattis med :D

Svar: Men taaack det värmer! :)
Emilia Sjödin