Emilia Sjödin

Avslutningsgrillning
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Alla bilder ovan är fotade och redigerade av mig, förutom sista bilden som Moa-Stina tog (länk). 
 
Hej fina ni!
Som jag skrev i förra inlägget så har jag massa bilder på lager, men jag har inte haft tiden att publicera dem, därför publicerar jag bilderna lite på efterkälken, hoppas det är okej?
Varför har jag varit upptagen? jo, under helgen har jag ställt upp i brännbolls-VM och även gått på brännbollsyran, mer om det kommer jag skriva i ett senare inlägg! 
 
Jag har haft en avslutningsbrunch med mina fina tjejvänner men jag har även haft en avslutningsgrillning med klassen, som ni kan se på bilderna ovan. Jag älskar verkligen min klass, jag blir så glad över att alla går så bra överrens och att vi verkligen vill ses efter skolan och hitta på roliga saker tillsammans. På bilderna ser ni även att några av oss tog sitt första dopp, det hördes att det var kallt för de skrek så mycket att alla vi andra började skratta, haha! Det är lite sorgligt att säga hejdå till klassen, det kommer vara så tomt på vänner när man väl kommer hem till Falun igen. På tisdag kommer mina bröder hit och hämtar hem mig, som jag har längtat! Det ska bli så mysigt att bara kunna gå ut på gården, sätta sig i en solstol tidigt på morgonen och dricka kaffe. Att slippa behöva hälsa på grannar eller göra sig fräsch för att vistas utomhus. Det jag ser mest fram emot är att umgås med min familj och att varje kväll kunna äta en god middag tillsammans med familjen, vet ni hur tomt det är att äta mat själv nästan varje dag? 
 
Imorgon ska jag bara städa och rensa ur hela min lägenhet eftersom jag kommer få min nya lägenhet i juli, som jag har längtat! Jag har även planer att träffa en kompis på kvällen innan jag lämnar Umeå. 
 
Förbered er på bildbomber framöver! KRAMAR!