Emilia Sjödin

Samma gamla syrenbuske
Hej mina fina!
Här sitter jag och poserar framför syrenbuskarna, ovanligt va? Varje gång jag hör att det prasslar till i buskarna så tror jag att Molly ska kika fram. Ibland saknar jag den katten lite extra mycket. Hon var så duktig på att posera på bild tillsammans med mig, haha! 
 
Den här söndagen har varit extra mysig. Dagen började med att jag och lillbus badade i hennes lilla pool ute på gården, strax därefter kikade mina bröder förbi och frågade om jag ville följa med ut på skogen och bada vid en tjärn, hur mysigt? Vi åkte dit, badade, solade, åt lite bullar, chips och lyssnade på musik. Förutom att solen strålade så var vattnet spegelblankt och himlen och alla berg reflekterade så otroligt fint i vattnet. 
 
Jag har märkt att Dalarna består väldigt mycket av sjöar och tjärnar, det är verkligen så fint. Man uppskattar verkligen Dalarna när man varit borta en längre tid. Det är sååå fint här. Jag bara mår. 
 
Hoppas ni får en fin kväll så laddar vi upp inför en ny härlig vecka! 
KRAMAR!