Emilia Sjödin

Nydalasjön
 
 
Ser ni vilka vackra bilder jag tog igår? Kvällen igår var verkligen perfekt, min klass möttes upp för att grilla tillsammans vid nydalasjön här i Umeå. Solen höll oss sällskap heeela kvällen lång, en klasskompis tog dessutom sitt första dopp i sjön. Jag älskar verkligen kvällar som dessa, att bara grilla, lyssna på musik och njuta av värmen och gemensamheten, mycket mer än så begär jag inte. 
 
Den här veckan tror jag kommer bli supermysig. En kompis från Falun kommer hit och umgås med mig och Nanna i några dagar och sedan på lördag är det en jättestor utomhusfest cirka 100m ifrån där jag bor. Att det kommer vara strålande sol hela veckan gör mig bara ännu gladare! 
 
Har ni några mysiga planer?

#1 - Amanda

Riktigt härliga bilder!

Svar: Åh tack snälla du! :)
Emilia Sjödin