Emilia Sjödin

Framgång
Jag har fått en liten förkärlek till brusiga/korniga bilder, visst är det snyggt? Det blir som en extra detalj till bilderna. Jag funderar på att visa hur jag redigerat dessa två bilder, vore det intressant? 
 
Godkväll mina fina! 
Egentligen är söndagen över för mig. Jag borde ligga nerbäddad i min säng och sova, men jag har en ljudbok jag måste lyssna klart på. Jag brukar egentligen inte gilla böcker huvudtaget, vilket ni förmodligen redan vet om ni känner till ett av mina nyårslöften ( att läsa två böcker det här året). Men när det kommer till böcker som inspirerar mig, får mig att tänka i nya banor och som hjälper mig att nå mina mål, så kan jag bli helt besatt. Just nu lyssnar jag på Framgångsboken av Pärlan (Alexander Pärleros). 
 
Mycket av tipsen som han tar upp i boken har jag redan lärt mig, men det är viktigt att hela tiden påminnas. I boken får man lära sig om hur man blir mer kreativ, hur man utnyttjar tiden till max och hur man sållar bort negativa störningsmoment ur sitt liv. Han förklarar också hur olika personlighetsdrag påverkar färden mot framgång. 
 
Det mest intressanta i boken enligt mig är att han pratar mycket om att man ska skapa en illusion av att man redan har det man försöker uppnå. Exempelvis ska jag tänka att jag är en fotograf istället för att tänka att jag vill bli en fotograf. Ni vet det klassiska, fake it 'til you make it. 
 
Jag tipsar verkligen er om framgångsboken! Har någon av er läst den?
KRAMAR! 
 
 
 
 
#1 - Vano

Vackra du! <3

Svar: Men åh tack fina du! <3
Emilia Sjödin