Emilia Sjödin

Finsittningen avslutar insparken
Fina Moa-Stina och jag! Den här kvällen bjöd på för många glas rödvin, haha! Möjligvis någon Tequila shot också. 
Här är vi faddrar med några nollor ur den bästa nollegruppen!! Hur fina?
Stefan, Jag, Selma och Rebecka. Gillar verkligen våra färger, haha! 
 
Klarredarre och jag! 
 
 
 
Mina fina klassisar! Matilda, Rebecka, Selma, Malin, Evelina och Ronja! 
(Ovanstående bilder är tagna av min kompis Nazar). 
 
Jag och pedro. Mitt uppdrag under kvällen var att torka min bordsgranne runt munnen hela tiden, varsågod Pedro. 
(Bild lånad av min vän Ronja). 
 
Här är Ronja, jag och Amelie precis utanför Rex. 
 
Jag och Pedro, hur stiliga är vi inte?
 
Maskeradkväll! 
De flesta aktiviteter vi gjorde var utomhus på campus. Vi hade så fint väder och jag njöt till fullo! Var sjukt kul att filma alla nollor till vår nollefilm också. 
 
ÄNTLIGEN! Hejsan mina fina! 
Ni anar inte hur länge jag har velat blogga, men tiden har verkligen inte räckt till. I lördags avslutade vi nollningen med en finsittning och jag är så tacksam för de fina två veckorna jag har spenderat med dessa fantastiska nollor. Däremot har dagarna varit väldigt stressiga och påfrestande, särskilt för en introvert människa som mig.. Jag blir superglad och taggad på att umgås med nya människor, men efter ett antal dagar i rad med massa intryck, mycket alkohol och ingen distans från folk gör att jag går under, haha. Jag känner att jag nästan behöver vila upp mig i ett par dagar nu. MEN eftersom jag har festat varje dag så har jag inte fokuserat på skolan ett dugg. Bara denna vecka har jag tre inlämningar som jag började på idag, hehe.. 
 
Men så fort jag har tid att blogga igen så gör jag det, just nu måste jag bara klara skolan. 
Ta hand om er mina fina! 
KRAMAR!