Emilia Sjödin

Livemusik och studiofotografering
Snygg-Klara och jag på gårdagens evenemang. 
 
Heeej finaste ni! Här har jag dansat runt i lägenheten hela kvällen och förberett inför morgondagens studiofotografering. Just nu står det studiolampor och en stor påse full med nyinköpta plagg i mitten av mitt rum. Det ska bli så roligt att äntligen utnyttja skolans fotostudio, samt att på riktigt planera en bra fotografering med rekvisita, moodboard, teman och allt ifrån att planera smink och klädstilar till att redan nu kika på bra lightroomredigeringar. Planen är att jag och Nanna tillsammans och enskilt ska fotograferas. Förhoppningsvis får jag ihop en ny header till bloggen om resultatet blir som önskat. Headern jag har nu ska vi inte ens prata om, haha! Utmaningen är dock att fota i studiomiljö och arbeta med skuggor, något som jag knappt har gjort tidigare, men jag är taggad till tusen! 
 
 
Rosévin, snygga vänner, tacobuffé, skratt och livemusik beskriver gårdagen väldigt väl. Om det finns någonting nytt jag har börjat göra så är det att lyssna på livemusik, hur mysigt är inte det? Jag har turen att ha vänner vars pojkvänner spelar i olika band, vilket bidrar till att vi drar ihop gäng och möts ute på olika klubbar, supermysigt! Något nytt och sjukt spännande är att artisten Daniel Norgren kommer till Umeå och spelar, han är på riktigt en av mina favoritartister och om jag inte får tag i en biljett så kommer jag att gråta. Lyssnar någon av er på Daniel Norgren?
 
Hoppas allt är bra med er! 
KRAMAR!