Emilia Sjödin

Vill ni se en sminkkollektion?
 
Hej finisar! Hur mår ni? Jag mår jättebra! 
 
Här ovan ser ni tre sminklådor jag köpte från Ikea. Har för mig att de kostade 149 kronor styck. Dessa lådor är jättebra att sortera smink i. Jag visade er en före och en efterbild på hur min sminkkollektion såg ut före och efter med dessa lådor. Vill ni se före och efterbilderna kan ni klicka HÄR! (länk). 
 
Jag kände dock att ni inte såg mycket av hur själva lådorna såg ut. Men här har ni nya bättre bilder. Alla tre lådorna såg exakt likadana ut, men jag har flyttat runt på några flyttbara minifack. 
 
Jag har en fundering på om jag ska visa er min sminkkollektion, skulle det vara roligt? Alltså alla mina rouge, mascaror, foundations osv i olika inlägg. Låter det som en bra idé? 
 
Jag hoppas allt är bra med er! KRAMAR!